بهترین شاسی بلند در ایران از ارزانترین تا گرانترین

به نظر شما بهترین شاسی بلند در بازار ایران کدام است و اگر بخواهیم دنبال یک خودرو شاسی بلند ایده‌آل بگردیم، کدام گزینه‌ها باید اولویت ما باشند؟

به گزارش پرشین خودرو، به نظر شما بهترین شاسی بلند در بازار ایران کدام است و اگر بخواهیم دنبال یک خودرو شاسی بلند ایده‌آل بگردیم، کدام گزینه‌ها باید اولویت ما باشند؟ البته انتخاب بهترین شاسی بلند در ایران جدای از بحث قیمت، بررسی فاکتورهای مختلف دیگری را نیز نیاز دارد و حتماً باید آنها را نیز در نظر بگیرید تا در نهایت خودرویی را انتخاب کنید که بهترین شرایط را برای شما رقم بزند. مثلاً اگر بخواهیم در این لیست اولویت اصلی خود را بر روی میزان فروش خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران قرار دهیم، گزینه‌های کاملاً متفاوتی نسبت به شرایطی خواهیم داشت که در آن فقط خودروها را بر اساس قیمت لیست کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین شاسی بلند زنانه کدام است؟

همچنین شاسی بلندهایی در بازار ایران وجود دارند که تعداد بسیار کمی از آنها وارد شده و عملاً نمی‌توانیم آنها را به عنوان شاسی بلندهای معمول موجود در بازار ایران معرفی نماییم. به عنوان مثال یک مدل رنج اوور ۲۰۲۳ توسط یکی از فوتبالیست‌های مشهور وارد بازار ایران شده و در آگهی‌های فروش قیمت‌های ۱۰۰ میلیاردی را نیز برای آن شاهد هستیم؛ اما قطعاً این خودرو را نمی‌توانیم در لیست بهترین شاسی بلند در ایران به شما معرفی کنیم، زیرا اصلاً حتی پیدا کردن لوازم یدکی برای آن نیز با چالش‌های بسیار زیادی روبرو است.

بهترین شاسی بلند

بر این اساس تصمیم گرفتیم که تا با در نظر گرفتن معیارهای مختلف مانند امکان خرید لوازم یدکی در شرایط کاملاً مناسب و البته واردات به تعداد مناسب بهترین شاسی بلند در ایران را به شما معرفی کنیم.

ارزان ترین شاسی بلند بازار ایران

در قدم اول باید سراغ ارزان ترین شاسی بلند ایران برویم که احتمالاً خیلی‌ها به دلیل نداشتن توانایی خرید به دنبال آن هستند و مطمئناً‌ پیدا کردن ارزان ترین شاسی بلند بازار ایران باید سراغ مدل‌های چینی برویم. خوشبختانه هنوز گروه‌های خودروسازی داخلی سراغ تولید شاسی بلندهای ایرانی نرفته‌اند و خیالمان از این بابت که خودروهای داخلی را نیز در این لیست قرار بدهیم راحت است. تنها گزینه روی میز برای معرفی شاسی بلندهای ارزان قیمت موجود در بازار ایران خودروهای چینی است که این روزها در حال جولان دادن در بازار هستند.

به شما توصیه میکنیم لیست بهترین ماشین چینی در ایران که در سایت آریان یدک منتشر شده است را مطالعه نمایید.

بر اساس چیزی که قیمت‌ها به ما نشان می‌دهد در حال حاضر لیفان ایکس ۶۰ و ‌ام وی ‌ام ایکس ۲۲ ارزان ترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران هستند که حتی با قیمت‌های زیر یک میلیارد تومان هم می‌توان برای خرید آنها اقدام کرد. البته خود این شاسی بلندها هم در مدل‌های مختلفی وارد بازار شده و در زمان خرید بسته به میزان آپشن‌های موجود، ممکن است قیمت‌های متفاوتی را در آنها شاهد باشید. اگر هم کمی پا را فراتر بگذاریم و به معرفی خودروهای شاسی بلند نزدیک یک میلیارد تومان هم اقدام کنیم خودروهای مانند جک اس ۳ و چانگان سی اس ۳۵ را نیز می‌توانیم به شما معرفی کنیم که در لیست ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران در پله‌های بعدی قرار می‌گیرند.

شاسی بلند ارزان

پرفروش ترین شاسی بلندهای ایران

مسلماً وقتی به دنبال معرفی پرفروش‌ترین شاسی بلندهای ایران هستیم، نمی‌توانیم شاسی بلندهای گران‌قیمت و جذاب آلمانی و ژاپنی را به شما معرفی کنیم که با قیمت‌های سرسام‌آور بیش از ۱۰ میلیارد تومان در بازار در حال معامله هستند. همچنین نکته مهم بعدی این است که پرفروش بودن یک خودرو به هیچ وجه به معنی محبوب بودن آن هم نیست؛ زیرا تمام کسانی که به دنبال خرید خودرو در بازار هستند، در اولویت اصلی خود دوست دارند تا خودروهای آلمانی و ژاپنی را در اختیار داشته باشند در حالی که توانایی خرید این خودروها را ندارند، سراغ خودروهای شاسی بلند چینی و کره‌ای خواهند رفت. به همین دلیل در لیست پرفروش ترین شاسی بلندهای ایران هم باید سراغ شاسی بلندهای چینی برویم.

در این لیست خودروی جک اس ۵ در رده اول قرار می‌گیرد. در طول چند سال گذشته هم مدل‌های مختلفی با آپشن‌های متفاوت از جک اس ۵ وارد بازار ایران شده و هم شاهد بالا رفتن میزان فروش آن در بازار هم بوده‌ایم که آن را تبدیل به یک خودروی بسیار پرفروش در بازار ایران کرده و حتی اگر بخواهیم لیست تمام خودروهای پرفروش بازار ایران را ردیف کنیم باز هم باید نامی از این مدل گروه خودروسازی جک ببریم. همچنین در کنار آن جک اس ۳ و هایما اس ۵ و اس ۷ را نیز می‌توانیم از جمله شاسی بلندهای پرفروش بازار ایران معرفی کنیم که قیمت خیلی بالایی ندارند و معمولاً یک رده پایین‌تر از خودروهای شاسی بلند کره‌ای در حال معامله در بازار هستند.

البته به تازگی دو خودروی جذاب فیدلیتی و دیگنیتی هم به جمع شاسی بلندهای چینی ارزان و محبوب بازار ایران اضافه شده‌اند که هنوز مدت زمان زیادی از زمان ورود آنها به بازار ایران نگذشته و احتمالاً در چند سال آینده شاهد رونق فروش آنها نیز در بازار باشیم.

گران ترین شاسی بند

گران ترین شاسی بلند ایران

معرفی گران ترین شاسی بلند ایران پرچالش‌ترین دسته‌بندی است که در این مقاله قرار است در آن به شما خودروهای مختلف را معرفی کنیم. برخی از خودروها به سفارش برخی از افراد خاص به تعداد بسیار محدود در بازار ایران موجود است که برای خرید آنها احتمالاً باید چیزی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد و قطعاً نمی‌توانیم این خودروها را در لیست گران ترین شاسی بلندهای بازار ایران قرار دهیم. اما در میان خودروهای جذاب و رایج موجود در بازار ایران که برخی از آنها در لیست بهترین شاسی بلند در سال جاری قرار دارند، گزینه‌هایی مانند تویوتا لندکروز، لکسوس rx، پورشه ماکان و کاین، بی‌ ام و ایکس ۴ و ولوو ایکس سی ۹۰ می‌توانند بهترین گزینه‌ها باشند که با قیمت‌های بالای بیش از ۱۰ میلیارد تومان در بازار ایران در حال خرید و فروش هستند و دست گذاشتن بر روی آنها برای خرید برای همه افراد جامعه امکان‌پذیر نیست.

محبوب ترین شاسی بلندهای بازار ایران

نگاه ما به محبوب ترین شاسی بلندهای بازار ایران گزینه‌هایی هستند که نه قیمت خیلی بالایی دارند و نه قیمت پایینی دارند؛ اما معمولاً با همان قیمت متوسطی که دارند با خرید و فروش بالایی روبرو بوده و همیشه جز گزینه‌های کاربران قرار دارند. یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای بازار ایران خودروی سانتافه محصول گروه خودروسازی هیوندای است که همیشه جذابیت‌های خود را برای کاربران ایرانی حفظ کرده است. کیا اسپورتیج، نیسان پیکاپ، سانگ یانگ تیوولی، کیا سورنتو و هیوندای توسان دیگر شاسی بلندهای محبوب بازار ایران هستند که خرید و فروش آنها حتی در بازار خودروهای دست دوم نیز به راحتی انجام می‌شود.

کد خبر 143433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha