وزیر صنعت در خصوص خودرو ریرا برقی چه گفت؟ / وزیر اقتصاد اوراسیا چه سئوالاتی در مورد ریرا برقی پرسید؟

خودرو ریرا برقی برای دومین بار به نمایشگاه بین المللی تهران آمد و وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه وزیر اقتصاد اورسیا از این خودرو بازدید کردند.

به گزارش پرشین خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف نمایش توانمندی‌های خود در زمینه تولید و توسعه محصول و همچنین افزایش همکاری‌های بین المللی، در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا حضور یافته است.

خودروساز بزرگ کشور محصولاتی نظیر کراس اوور ریرا برقی، تارا V۴ بنزینی و موتور توربو شارژ EF۷ را در غرفه خود واقع در سالن خلیج فارس محل دایمی نمایشگاه‌ بین المللی تهران در معرض بازدید عموم قرار داده است.

وزیر صنعت

امیدوارم ریرا برقی همان خودرویی باشد که اراده کرده ایم

براساس این گزارش، وزیر صمت در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا، ضمن بازدید از غرفه ایران خودرو در این نمایشگاه، به توانمندی و ظرفیت‌های این خودروساز اشاره کرد و خودرو ریرا برقی را نمونه‌ای از حرکت ایران‌ خودرو به سمت به روزآوری محصولات دانست.

عباس علی‌آبادی، با اشاره به این‌که اوراسیا ظرفیت بسیار بالایی دارد، عنوان کرد: اوراسیا به لحاظ جغرافیایی در منطقه مهمی قرار داشته و همسایگان بسیار مهمی دارد، جمهوری اسلامی نیز همین‌طور است.

وی افزود: به همین دلیل از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته شد تا این ارتباط توسعه یابد؛ تاکنون "وزیر اوراسیا" نقش بسیار هوشمندانه و جدی در این زمینه داشته‌اند، بنده نیز امیدوارم با پیوستن در این جمع، کمک کنم تا این توسعه به صورت جدی‌تر و اساسی‌تر پیش رود.

وزیر صمت، با اشاره به توانمندی‌های ایران خودرو در زمینه‌های صادراتی اظهار کرد: ایران خودرو شرکتی بسیار قدیمی است و ظرفیت‌های سنتی دارد و در حال به‌روزآوری است و نمونه این به روزآوری، خودرو برقی ریرا است که محصولی کاملا پیشرفته و جدید است.

وی اظهار امیدواری کرد که خودرو ریرا برقی در تیراژ انبوه نیز به لحاظ کیفی همان خودرویی باشد که اراده کرده ایم.

وزیر اقتصاد اوراسیا

وزیر اقتصاد اوراسیا، ریرا برقی را تحسین کرد

وزیر اقتصاد اوراسیا نیز در بازدید از غرفه ایران‌خودرو در دومین نمایشگاه اوراسیا که به همراه وزیر صمت انجام شد، توجه ویژه‌ای به محصول ری‌را برقی نشان داد.

اسلپنف، در این بازدید سئوالاتی در خصوص ریرا برقی، محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح کرد.

قیمت، شرایط کارکرد باتری و سایر تجهیزات خودرو ریرا برقی مورد سوال وزیر اقتصاد اوراسیا بود که اطلاعات مورد نیاز از سوی وزیر صمت و مدیران ایران‌ خودرو در اختیار وی قرار گرفت.

ریرا برقی

خاطرنشان می شود که دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور مقامات کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا و برخی کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برپاست.

کد خبر 144072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha