ارائه گارانتی اتوخسروانی برای خودروهای صفر کیلومتر / سومین نمایندگی تیگارد با اتوخسروانی افتتاح شد

اتوخسروانی در ادامه گسترش شعب نخستین نمایشگاه‌ زنجیره‌ای خودرو، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش تیگارد موتور را در خیابان شریعتی تهران افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یک هفته پس از افتتاح هشتمین شعبه اتوخسروانی در خیابان جمهوری، اتوخسروانی نهمین شعبه از نمایشگاه‌ زنجیره‌ای این برند را افتتاح کرد.

شعبه جدید اتوخسروانی که در خیابان شریعتی تهران افتتاح شد، نتیجه همکاری این نشان تجاری و تیگارد موتور در حوزه فروش و خدمات پس از فروش محصولات تیگارد موتور است.

تیگارد ایکس 35

نهمین شعبه اتوخسروانی در واقع سومین نمایندگی تیگارد در تهران و هفتمین نمایندگی تیگارد در کشور است که هم در حوزه فروش و هم خدمات پس از فروش خودروهای تیگارد فعالیت خواهد کرد.

اتوخسروانی در ماه‌های اخیر و در راستای توسعه جغرافیایی شعب این نشان تجاری، اقدام به افتتاح شعب جدید در تهران کرده است و به زودی در نوار شمالی کشور نیز شعب جدید افتتاح می‌شود.

علی خسروانی مدیرعامل اتوخسروانی، در حاشیه مراسم افتتاح نمایندگی تیگارد موتور از آغاز گارانتی اختصاصی این مجموعه خبر داد و گفت: یک سال یا ۱۵ هزار کیلومتر گارانتی برای خودروهای صفر کیلومتر در نظر گرفتیم که برای مشتریان اعمال می‌شود. در این گارانتی اگر خودرو با مشکلات فنی مواجه شود، خودرو از مالک گرفته می شود و یک خودرو صفر جایگزین تحویل مالک خودرو خواهد شد.

به گفته وی، همچینین طرح حمل رایگان اتوخسروانی شامل خودرو تیگارد نیز می‌شود و این خودرو در هر جای ایران با مشکل برخورد کند، خودرو را تا محل نمایندگی به صورت رایگان حمل خواهیم کرد.

در ادامه، بهزاد چهارده چریک مدیرعامل سانیار موتور، متذکر شد: تا یک ماه آینده شبکه نمایندگی خدمات پس از فروش تیگارد موتور در شهرهای بزرگ افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه خودرو تهران نیز یک خودرو جدید رونمایی می‌کنیم که هم‌اکنون در حال تولید است و در سال آینده نیز چند خودرو جدید از جمله یک خودروی برقی رونمایی خواهیم کرد.

علی خسروانی و بهزاد چهارده چریک

کد خبر 144112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha