معرفی پیکاپ تیگارد موتور در نمایشگاه خودرو تهران / بایک X۵۵ تولید می‌شود

مدیرعامل سانیار موتور پارسیان از رونمایی پیکاپ تیگارد در نمایشگاه خودرو تهران خبر داد و گفت: تولید بایک X۵۵ قطعی است اما این‌که در کدام زیرمجموعه دیار خودرو تولید شود هنوز مشخص نیست.

بهزاد چهارده چریک، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه‌های توسعه‌ای تیگارد موتور با سرعت ادامه دارد و تا بهمن ماه سال جاری و در طول نمایشگاه خودرو تهران، پیکاپ تیگارد را معرفی خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه تولید پیکاپ تیگارد از چندی پیش در تیگارد موتور آغاز شده است، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ نیز محصولات جدیدی از جمله بایک X۵۵ و یک خودرو شاسی بلند جدید را رونمایی خواهیم کرد.

مدیرعامل سانیار موتور به توجه این شرکت در بخش تامین قطعات مورد نیاز مشتریان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در تیگارد موتور متعهد هستیم تا قطعات مورد نیاز خودروهای تیگارد را در هر نقطه‌ای از کشور در سه روز تامین کنیم و مشتریان از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

بهزاد چهارده چریک مدیرعامل سانیار موتور پارسیان -تیگارد موتور-
بهزاد چهارده چریک مدیرعامل سانیار موتور پارسیان -تیگارد موتور-

چهارده چریک در ادامه شهرهای رشت و گرگان را نقاط دیگری اعلام کرد که به زودی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش تیگارد در آن افتتاح خواهد شد و تاکید کرد: خدمات تیگارد در نوار شمالی کشور تا قبل از پایان سال جاری تکمیل می‌شود تا مسافران نوروزی نگرانی بابت دریافت خدمات خودرو نداشته باشند.

وی همچنین اضافه کرد: در تهران نیز پس از افتتاح شعبه خیابان شریعتی، نمایندگی تیگارد در زعفرانیه، برج میلاد، خیابان اتحاد و محدوده میدان انقلاب را راه‌اندازی خواهیم کرد تا شبکه خدمات تیگارد به گستردگی مناسبی در پایتخت دست یابد.

مدیرعامل سانیار موتور، خدمات امدادی خودروهای تیگارد را بخش دیگری از برنامه‌های این شرکت عنوان و خاطرنشان کرد: خودرو اختصاصی امداد خودرو تیگارد موتور در حال طراحی است و به زودی ارائه خدمات را آغاز خواهد کرد. همچنین نمایندگی‌های تیگارد موتور در هر استان به صورت مجزا خدمات امدادی ارائه می‌کنند ضمن اینکه با امداد خودرو کانون جهانگردی هم قراردادی برای خدمات به خودروهای تیگارد منعقد شده است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی گفت‌وگوی ما با بهزاد چهارده چریک مدیرعامل سانیار موتور -تیگارد موتور- را ببینید و در صورت تمایل نظرات خود را با ما در قسمت نظرات، در میان بگذارید:

کد خبر 144125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha