گروه ماموت، شریک استراتژیک برند خودرویی آفرود لوکانو است؟ / تصاویر خودرو لوکانو منتشر شد

در حالیکه شاهد انتشار تصاویر خودرو لوکانو برای ورود به بازار ایران هستیم، شایعه شده که گروه ماموت ممکن است شریک استراتژیک برند جدید خودرویی آفرود لوکانو شود.

به گزارش پرشین خودرو، روز گذشته اعلام شد که برند کاملاً جدید خودرویی لوکانو در شرف ورود به بازار ایران است و این خبر بلافاصله کنجکاوی ها در صنعت خودروسازی ایران را برانگیخت.

اما همه در مورد یک سئوال کنجکاو بودند که دقیقاً برند جدید LUCANO که بازار خودرو ایران را به یکباره برانگیخته است، کیست و چیست؟

خودرو لوکانو

این گزارش می افزاید که حساب رسمی این برند تازه وارد در فضای مجازی (Lucano. official) قبلاً ایجاد شده است و گمان می رود که این صفحه رسمی، به زودی اخبار بیشتری از برند لوکانو را اعلام کند.

خودرو لوکانو

همچنین شایعه شده است که برند LUCANO یک اتحاد قوی با گروه MAMMUT ایجاد خواهد کرد!

گروه ماموت به عنوان یک گروه تجاری پیشرو با تجربه و قوی در ایران، با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش حرفه ای شناخته شده، و از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است. در عین حال شریک راهبردی رسمی فولکس واگن آلمان در ایران نیز می باشد.

ماموت با خدمات فروش و پس از فروش گسترده و با کیفیت بالا مطمئناً پشتیبانی قوی از گسترش بازار برند LUCANO در ایران را فراهم می کند.

خودرو لوکانو

علاوه بر این، مشخص شده است که لوکانو به عنوان یک برند سطح بالای آفرود شهری قرار دارد و به طور کامل در مقابل لندرور قابل محک خواهد بود. محصولات این شرکت مسیرهای تکنولوژیکی مختلفی مانند سوخت، برقی کامل، هیبریدی و ... را برای دستیابی به پوشش کامل ابعاد بازارهای فرعی مختلف شاسی‌بلندهای آفرود پوشش خواهد داد.

خودرو لوکانو

علاوه بر این، اولین مدل LUCANO ممکن است یک SUV شهری جمع و جور آفرود باشد. اگرچه هنوز اطلاعات خاصی از محصول منتشر نشده است، اما آگاهان می گویند که این محصول رقیب سرسخت لندروور ایووک خواهد بود و انتظار می رود تا اواسط سال ۲۰۲۴ در ایران رونمایی شود.

آیا این شاسی بلند آفرود تازه معرفی شده می تواند زود وارد کشور شود؟

LUCANO چه اعتمادی برای به چالش کشیدن منظره سنتی و لوکس آفرود دارد؟

کد خبر 144230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha