خودرو «لوکانو ۸» به ایران می آید (+عکس و مشخصات)

دومین محصول پرفروش برند جدید آفرود LUCANO، خودرو «لوکانو ۸» است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، لوکانو به ‌عنوان یک برند جدید شاسی‌بلند آفرود، وارث ژن‌های فنی و لوکس خودروهای کلاسیک آفرود است و با قابلیت‌های رانندگی هوشمند نوآورانه و عملکرد ایمنی از کلاسیک‌ها پیشی می‌گیرد، و توجه مردم را به خود جلب می‌کند.

به گفته منابع موثق، یکی دیگر از محصولات شاسی بلند آفرود LUCANO، خودرو لوکانو ۸ نام دارد و انتظار می رود در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ در بازار ایران عرضه شود.

خودرو لوکانو 8

اولین تصویر از خودرو، حس لوکس بودن می دهد، جلوپنجره آبشاری شکل که نماد یک شاسی بلند قدرتمند می باشد، خطوط بدنه و طراحی آن حس یک شاسی بلند اصیل با طراحی کلاسیک را ایجاد می نماید که در مجموع آن را از سایر خودروهای شاسی بلند رقیب متمایز و به نوعی حس یک خودروی خاص و ویژه را القاء می کند.

پیکربندی کابین خودرو لوکانو ۸، این محصول را تبدیل به یک خودروی لوکس‌ کرده است، صندلی های خودرو از چرم NAPPA بهره می برد تا تجربه سواری راحت‌تری را برای رانندگان و مسافران فراهم ‌کند.

سقف این خودرو با چرم گوزن و بصورت مات خالص مشکی پوشیده شده است که نه تنها یک لمس ظریف و راحت را فراهم می کند، بلکه جذب صدا را نیز افزایش می دهد و به طور موثر فضایی راحت و آرام برای سرنشینان ایجاد می نماید.

خودرو لوکانو 8

خودرو لوکانو ۸، علاوه بر طراحی به منحصر به فرد خود، از هوش آوانگارد نیز برای دسترسی بیشتر به فناوری استفاده می کند. این خودرو به صفحه نمایش ۲۴.۶ اینچی فوق هوشمند ابریشمی خمیده، سیستم صوتی سفارشی سازی شده SONY با ۱۴ بلندگوی داخلی و ۲۵۵ چراغ اتمسفر صدای آبشاری رنگی مجهز شده است که به کاربران اجازه می دهد از تجربه بصری و شنیداری بی سابقه ای در حین رانندگی لذت ببرند.

از نظر قدرت، LUCANO8 مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک هوشمند است که می تواند به راحتی ۷ سناریو رانندگی را مدیریت کند و تجربه رانندگی قدرتمندتر، چابک تر و روان تر را به ارمغان بیاورد.

با سیستم تعلیق CDC Maglev در خودرو لوکانو ۸، آزادانه می توانید وضعیت خود را در شرایط مختلف بار و جاده تنظیم کنید، و ثبات، راحتی و کنترل رانندگی عالی را بصورت متعادل تجربه نمایید و لذت رانندگی آرام در خارج از جاده برای آفرود سواران نیز فراهم شود.

خودرو لوکانو 8

به عنوان یکی دیگر از شاهکارهای LUCANO، خودرو لوکانو ۸ از نظر طراحی بیرونی، پیکربندی کابین و عملکرد قدرت، سبک فوق‌العاده و فناوری آینده این برند را به نمایش می‌گذارد.

اعتقاد بر این است که LUCANO8 مطمئناً تجربه سفر مناسب تری را برای کاربران در زمینه شاسی بلندهای آفرود در ایران ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 144431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha