خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال ۱۴۰۲ وارد کشور می‌شود / به زودی؛ خودرو سدان و شاسی بلند لاماری هم معرفی خواهد شد

مدیر فروش آرین پارس موتور از واردات خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: خودرو سدان و شاسی بلند جدید لاماری هم به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علی موسوی، در حاشیه معرفی رسمی خودرو لاماری هیبرید، با اعلام این خبر افزود: خانواده مشتریان لاماری به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است و تا پایان سال از ۱۵ هزار نفر عبور می‌کند که این مهم مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.

وی گفت: امروز ادعا داریم در گروه آرین، ظرفیتی چند برابر این اعداد و ارقام داریم و محصولات جدید را به واسطه همین توانمندی عرضه خواهیم کرد.

موسوی متوسط زمان تحویل خودرو از تولید تا تحویل را ۱۱ روز اعلام کرد و افزود: ما خوش قول هستیم و وفای به عهد داریم و خودروی ۹۳ درصد مشتریان را در بازه‌ای زودتر از زمان قرارداد به آنها تحویل داده ایم.

مدیر فروش آرین موتور در ادامه تصریح کرد: ما قرارداد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری که حدود ۱۰۵ روز می‌شود را بسیار سریع‌تر از قرارداد و حدود ۶۸ روزه به مشتریان تحویل دادیم.

علی موسوی

وی دسترسی مشتریان به شبکه نمایندگی‌ها را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: برند لاماری با خلق هویت بصری متفاوت سعی در ارائه خدماتی متمایز دارد و استاندارد سخت‌گیرانه‌ای طراحی کرده که نمایندگان ما در حال اجرای آن هستند. ۱۵ نماینده این استاندارد را اجرا کردند و ۱۴ نماینده نیز در حال استانداردسازی هستند.

مدیر فروش آرین پارس موتور در خصوص زمان عرضه خودرو لاماری هیبرید نیز گفت: ایما هیبرید از سه ماه قبل وارد و ترخیص شده اما برای اینکه ایفای تعهد اولویت ماست، با آرامش بیشتری این کار را انجام خواهیم داد و از نیمه دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ این خودرو در سامانه عرضه می‌شود.

وی در خصوص قیمت لاماری ایما هیبرید نیز اضافه کرد: هر چند قیمت لاماری مشخص و مستندات آن به مراجع رسمی ارسال شده اما قیمت رسمی خودرو لاماری هیبرید در هفته آینده از سوی مراجع رسمی اعلام می‌شود.

موسوی در پایان از واردات خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: خودرو سدان و شاسی بلند جدید لاماری نیز به زودی معرفی می‌شود.

کد خبر 144452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha