هشدار پژویان به وزارت صنعت

پرشین خودرو: رییس شورای رقابت با بیان این‌که ورود هر سازمان به عرصه‌ قیمت‌گذاری خودرو غیرقانونی است تاکید کرد: در صورتی که وزارت صنعت در این حوزه حکمی صادر کند، به قوه قضاییه شکایت می‌کنیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، جمشید پژویان با بیان این‌که طبق نص صریح قانون قیمت‌گذاری خودرو تنها در اختیار شورای رقابت است، گفت: من از آقای نعمت‌زاده که سابقه‌ی سال‌ها وزارت را دارد تعجب می‌کنم و احتمال می‌دهم برخی از مشاوران ایشان اطلاعات غلطی دادند و گرنه ایشان خود واقف هستند که از نظر قانونی قیمت‌گذاری خودرو جزو وظایف و حقوق شورای رقابت است. وی ادامه داد: بنده به هیچ وجه در جریان جلسات وزیر صنعت با خودروسازان نبودم ولی اگر در این جلسات بحثی راجع به قیمت‌گذاری خودرو مطرح و وزارت صنعت حکم قیمتی خاصی در این حوزه صادر کند، شورای رقابت به قوه قضاییه شکایت خواهد کرد. به گزارش ایسنا، رییس شورای رقابت در پایان خاطر نشان کرد: برای دولتی که حرف از قانون زده است چندان خوشایند نیست که در ابتدای کار خود کار غیرقانونی کند. بنده امیدوارم با انجام هماهنگی‌های لازم بتوانم در این هفته جلسه‌ای با رییس جمهور داشته و مسائل و ابعاد مختلف قیمت‌گذاری خودرو و هم‌چنین شرایط شورای رقابت را به ایشان اطلاع دهم.
کد خبر 24921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    3 0
    هر کاری میخواستی بکنی تا حالا کرده بودی پس دیگه حرف نزن
  • تندر90 تحویل اسفند ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    1 0
    خودروسازهای ایران .. خود را از دست داده اند. من که ده ماه قبل، در آبان91پیشخرید کردم و 71 درصد قیمت خودرو را پرداختم.قراربود اسفند91 تحویل بگیرم، هنوز خودرو خودمو تحویل نگرفتم. خودروسازهای ایران اصلا به منافع مشتری کاری ندارند و بسیار سودجو و یک طرفه فکر میکنند. همین پژویان هم برای ما پیشخریدی ها هیچ کار نکرد. من که تو این دنیا و اون دنیا نمیبخشمش.
  • ثبت نامی تندر 90 آبان 91 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    1 0
    آقا هرکی دستی در قلم داره یه متن آماده کنه تا ما پیش خریدیهای ال 90 در ابان 91 که دستمون به جائی بند نیست حداقل رئیس جمهور و شورای رقابت و هرجائی که بشه رو از وضع خاص و ویژه ای که دچارش شدیم مطلع کنیم. مثلا می تونیم متن رو کپی کنیم و شماره قراردادهامون رو اضافه کنیم و اسم بنویسیم و در حقیقت نوعی امضا کنیم تا همه بفهمن. به خدا این خودروسازهای ..... نمیذارن این وضعیت رو کسی بفهمه.لطفا...