چگونه یک معامله مطمئن در خرید و فروش خودرو دست دوم با خودرو45 داشته باشیم؟

بازار خرید خودرو کارکرده دچار چالش‌های زیادی شده و خریداران باید با آگاهی و اطلاعات کافی تصمیم بگیرند برای خرید ماشین، در غیر این صورت با ضرر و زیان‌هایی جدی و جبران ناپذیری روبرو خواهند شد.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از نیازهای مهم هر خانواده یا فردی داشتن یک خودرو ایمن و مناسب است. با توجه به شرایطی که همیشه به نوعی در بازار خودرو کشورمان حاکم است و همیشه قیمت خودرو‌های داخلی، واردات و قیمت خودرو‌های خارجی هیچ ثباتی ندارند و دائماً در حال تغییر وضعیت هستند؛ خرید خودرو دست دوم از اهمیت بالایی برخوردار است.

به همین علت بازار خرید خودرو کارکرده دچار چالش‌های زیادی شده و خریداران باید با آگاهی و اطلاعات کافی تصمیم بگیرند برای خرید ماشین، در غیر این صورت با ضرر و زیان‌هایی جدی و جبران ناپذیری روبرو خواهند شد.

 

خدمات خودرو45 در زمینه خرید و فروش خودرو چیست؟

خودرو 45 در زمینه خرید و فروش خودروهای کارکرده به شما کمک می‌کند تا بدون داشتن استرس و ترس از کمبود اطلاعات خودرویی، خودرو مورد نظرتان را در نهایت سلامت فنی و ایمنی خریداری کنید. همچنین ما شرایطی را ایجاد کرده‌ایم که کسانی که قصد فروش خودرویشان را دارند، با مراجعه به ما می‌توانند خودروی خود را به راحتی و با قیمت موجود در بازار به فروش برسانند.

 

مراحل فروش ماشین در خودرو45

خرید خودرو کارکرده یا فروش خودریتان مراحل پیچیده و سختی ندارد، این مراحل به صورتی طراحی شده که به راحتی بتوانید با استفاده از خدمات سایت فروش خودرو 45 و پشتبانی‌های ما در زمان و وقت خود صرفه جویی کنید و سریع تر به نتیجه برسید.

 

تعیین قرار برای فروش خودرو

نحوه فروش خودرو به این شکل است؛ ابتدا با وارد شدن به سایت فروش خودرو 45 و ثبت در خواست فروش خودریتان، یک قرار کارشناسی خودرو به صورت حضوری و با تعیین زمان از سوی شما هماهنگی می‌شود. این کارشناسی حضوری در یکی از شعب خودرو 45 انجام می‌شود، شعبه‌ای که کم ترین مسافت را با محل زندگی شما دارد. نکته مهم در این مرحله، این است که خودرو را در نهایت سلامت و پاکیزگی ظاهری به شعبه بیاورید تا در ادامه این فرایند خللی ایجاد نشود.

 

کارشناسی و اعلام قیمت

در مرحله از کارشناسی خودرویتان، کارشناسان خودرو 45 یک چک لیستی که شامل 145 مورد از سلامت بخش های مختلف خودر می‌شود را چک خواهند کرد. هر بخش و قسمت از خودرو به صورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بعضی از مواردی که شامل بررسی کارشناسان می‌شود به شرح زیر است:

  • شاسی‌های خودرو
  • قسمت‌های مهم موتور
  • بررسی دود خروجی اگزوز
  • سلامت لاستیک‌ها
  • میزان سلامتی سیستم‌های برقی
  • میزان سلامتی سیستم‌های ایمنی
  • سیستم تعلیق
  • پوسیدگی‌های زیر خودرو و گلگیر
  • سیم‌کشی خودرو و برق رسانی
  • سقف و ستون‌ها
  • مسافت پیموده شده
  • تشخیص رنگ
  • سلامت چراغ‌ها
  • میزان ضخامت فلز در سطح بدنه
  • اعتبار و تخفیف بیمه نامه
  • و موارد دیگر

این موارد تنها بخشی از چک لیست خودرو45 است که برای آشنایی بیشتر شما با نحوه کارشناسی خودرو، شرح دادیم. قطعاً خودرویی که از هر لحاظ سلامت باشد و نقص بزرگی نداشته باشد، با قیمت بهتری و زمان کمتری به فروش می‌رسد.

 

پرداخت آنی و انتقال سند

پس از توافق و تایید قیمت خودرو از طرف شما؛ بعد از فروش، پرداخت آنی وجه و انتقال سند هم انجام می‌شود. تمامی این مراحل در زمان بسیار کمی انجام می‌شوند و سرعت فروش خودروی شما بسیار بالاتر از روش‌های سنتی و مرسوم قدیمی انجام می‌شود. مهم تر ازهمه چیز، میزان امنیت و اطمینان خاطر در فروش خودرو است که تیم خودرو45 سعی دارند تا میزان رضایت مشتریان را به بالاترین حد خود برسانند.

 

نحوه خرید خودرو دسته دوم در سایت خودرو45

برای خرید خودرو دسته دوم کافیست به سایت خودرو45 مراجعه کنید و به قسمت خرید خودرو وارد شوید. در این قسمت تمامی خودروهای کارشناسی شده تسوط تیم ما، قابل نمایش هستند. شما می‌توانید تمام اطلاعات این خودرو‌ها را مطالعه کرده و با قیمت نهایی که در سایت درج شده مقایسه کنید.

در کنار این اطلاعات، عکس‌هایی که از خودرو گرفته شده، از تمامی زوایا و بانهایت کیفیت گرفته شده تا بهتر متوجه وضعیت ظاهری خودرو شوید. همچنین برای سهولت در روند جستجو شما، هرگونه فیلتری که به شما کمک می‌کند تا خودرو مورد نظر خود را سریع تر بیابید، در صفحه خرید ماشین قرار داده‌ایم.

 

خودرو45 چه نوع خودروهایی را خرید و فروش می‌کند؟

 

خودرو دست دوم

 

خدمات سایت فروش خودرو45 محدود به خودرهای داخلی نیست، بلکه خودرهای خارجی هم از خدمات خرید و فروش ما بهره می‌برند. طبا انجام تست و کارشناسی‌های تخصصی انجام می‌شود، با توجه به این که بعضی از خودروهای خارجی تکنولوژی به روزی تری نسبت به خودروهای داخلی دارند، کارشناسی این خودروها هم توسط تیمی حرفه‌ای و آموزش دیده انجام می‌شود.

همچنین فروش ماشین خارجی توسط خودرو45 با قیمت‌های منطقی و مطابق با قیمت بازار انجام می‌شود و به صورتی نیست که موجب نارضایتی خریداران شود.

 

قیمت گذاری خودرو‌ها در خودرو45 چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که همه اطلاع داریم، قیمت گذاری به شیوه ثابت و مشخصی در بازار خودرو انجام نمی‌شود و همیشه شامل یک بازه قیمتی است. به همین علت، ما در خودرو45 تلاش کرده‌ایم که فضایی را به وجود بیاوریم که قیمت خودرو‌ها به قیمت واقعی خودشان نزدیک تر باشند و شامل بازه قیمتی نشوند.

شما بدون این که چالش‌های قیمتی بازار آزاد را تجربه کنید، می‌توانید با استفاده از خدمات سایت خودرو45  و ورود اطلاعت خودرویتان، به راحتی هرچه تمام تر از قیمت خودرو کارکرده خودتان اطلاع داشته باشید.

 

مهم ترین مزیت خودرو45

از مهمترین مزیت‌های ما، کارشناسی خودرو کارکرده شما به صورت رایگان است. تمامی موارد ذکر شده در بخش کارشناسی که شامل 145 مورد می‌شود، همگی به صورت رایگان تسوط خودرو 45 به مشتریان ارادئه می‌شود. مزیت دیگری که ما برای مشتریان فراهم کرده‌ایم خرید خودرو دست دوم با امنیت و اطمینان خاطر است، تا امکان خرید خودرو به قیمت خوب را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم.

کد خبر 134503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha