بازگشت نمایشگاه خودرو ژنو پس از 3 سال وقفه

نود و یکمین دوره نمایشگاه خودرو ژنو پس از وقف سه ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا و بحران جهانی کمبود تراشه، از چهارده تا نوزده فوریه سال جاری میلادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بازگشت نمایشگاه خودرو ژنو که یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خودرویی در جهان است خبر خوبی برای خودروسازان به شمار می‌رود تا بعد از سه سال به این رویداد بزرگ در ژنو بازگردند.

وقفه در برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو هر چند به دلیل اپیدمی ویروس کرونا بود اما در سال 2022 آنچه برگزاری نمایشگاه خودرو ژنو را با مشکل مواجه کرد نه ویروس کرونا که بحران جهانی تراشه بود.

پیش از لغو نمایشگاه خودرو ژنو 2022 به دلیل بحران جهانی تراشه، برگزارکنندگان نمایشگاه ژنو وعده برگزاری نمایشگاه در قالبی متفاوت که آن‌را «تکامل هیجان‌انگیز» می‌خواندند، به بازدیدکنندگان داده بودند.

نمایشگاه خودرو ژنو

نمایشگاه خودرو ژنو 2023 نخستین رویداد خودرویی بعد از توافق برگزارکنندگان با مقامات قطری برای برگزاری رویداد دوسالانه در قطر است که احتمالا در پاییز سال جاری میلادی برگزار می‌شود.

نمایشگاه خودرو ژنو به صورت سالانه برگزار می‌شود با این تفاوت که این‌بار سرمایه تجار قطری، متضمن برگزاری باکیفیت‌تر این نمایشگاه نسبت به دوره‌های پیشین است.

نمایشگاه خودرو ژنو به طور سنتی میزبان خودروهای جدید و کانسپت‌های خودروسازانی مانند ب‌ام‌و، مرسدس بنز، تویوتا و فولکس واگن است.

کد خبر 141753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha