بی وای دی ۱۱۰۰ اسب بخاری؛ بی وای دی یانگ وانگ U۸ دیده شد + فیلم، تصاویر و مشخصات فنی

بی وای دی یانگ وانگ Yangwang U8، یک شاسی بلند 1100 اسب بخاری لوکس الکتریکی است که با قابلیت چرخش درجا ۳۶۰ درجه و توان عبور از آب‌های کم عمق، به تازگی تصاویری از آن در چین ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یانگ وانگ Yangwang یک برند لوکس خودروهای برقی و زیرمجموعه بی وای دی است که با دو خودرو برقی جدید، کار خود را آغاز کرد. شاسی بلند ۱۱۰۰ اسب بخاری یانگ وانگ U۸ و ابرخودروی یانگ وانگ U۹ دو خودرویی بود که خبر از آغاز فعالیت برند یانگ وانگ در حوزه خودروهای لوکس برقی می‌داد.

بی وای دی
ابرخودروی بی وای دی یانگ وانگ U9

براساس تصاویری که به تازگی از یانگ وانگ U۸ ثبت شده است، با طراحی مکعبی مواجه هستیم که همچون دیگر خودروهای آفرودی جدید خودروسازان چینی است با این تفاوت که طراحی متمایز چراغ‌ها از یانگ وانگ یو ۸ یک خودروی چشم نواز پدید آورده است.

بی وای دی

وجود سنسورهای لیدار و دوربین روی سقف نشان می‌دهد که باید انتظار یک خودرو الکتریکی با سطوح رانندگی خودران را از این خودرو داشته باشیم.

یانگ وانگ U۸ همانطور که در تصاویر نیز مشخص است در دسته بندی شاسی بلندهای سایز بزرگ با طول ۵.۳ متر و فاصله محوری ۳۰۵۰ میلی متری قرار می‌گیرد.

بی وای دی

یانگ وانگ U۸ بر اساس پلتفرم Yisifang تولید شده است و با چهار موتور الکتریکی توان تولید ۱۱۰۰ اسب بخار را برای خودرو فراهم می‌کند. حداکثر قدرت تولید شده هر یک از چهار موتور الکتریکی یانگ وانگ U۸ ۲۷۵ اسب بخار با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر است.

بی وای دی

شاسی بلند الکتریکی یانگ وانگ U۸ یک خودروی آفرودی با پلتفرم بدنه روی قاب (Body on frame) موسوم به شاسی مستقل است که توان دوردرجای ۳۶۰ درجه و عبور از آب‌های کم‌عمق را دارد.

بی وای دی یانگ وانگ U۸ با شتاب صفر تا صد حیرت‌انگیز ۳ ثانیه‌ای یکی از سریع‌ترین خودروهای برقی و البته گران قیمت جهان است.

بی وای دی

بی وای یانگ وانگ U۸ با برچسب قیمت ۸۰ هزار دلاری یک شاسی بلند لوکس با طراحی ظاهری متمایز است که قطعا موردتوجه قرار خواهد گرفت.

یانگ وانگ U۸ که تصاویر آن ثبت شده است با هفت صندلی صندلی، یک صفحه نمایش عمودی برای سیستم سرگرمی و صفحه کیلومتر دیجیتال عریض با فرمان سه پره دی‌کات نه تنها ظاهری زیبا و لوکس دارد بلکه از کابینی لوکس نیز برخوردار است.

تصاویری از کابین یانگ وانگ U8 را می‌توانید در گالری زیر ببینید

یانگ وانگ یو ۸ در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش عمومی درخواهد آمد.

در فیلم ذیل نیز می‌توانید با یانگ وانگ U8 و قابلیت‌های فنی یو8 آشنا شوید


کد خبر 141860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha