۱۰ بازیگر و سلبریتی که از خودروهای برقی استفاده می‌کنند + تصاویر

در حالی که هنوز در صنعت خودرو این بحث وجود دارد که آیا خودروهای برقی آینده نگرانه است یا خیر اما افراد بسیاری به سمت آنها آمده‌اند که از جمله آنها می‌توان به بازیگران مشهور اشاره کرد. در این مقاله با ۱۰ سلبریتی که خودروی برقی می‌رانند آشنا می‌شوید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروهای برقی سریعتر، با آلودگی کمتر و بی سر و صداتر هستند هرچند صنعت خودروهای الکتریکی هنوز در مراحل ابتدایی خود است. خودروسازان بزرگ و قدیمی در حال ساخت و معرفی محصولات EV و توسعه پلتفرم این خودروها هستند. تسلا با شبکه سوپرشارژر و پلتفرم مختص خود به یک عضو تثبیت شده در این صنعت تبدیل شده است. البته تازه واردانی نیز وجود دارند که آماده مقابله با خودروهای قدیمی هستند و خود را به عنوان برترین‌ها معرفی می‌کنند.

در این مقاله می‌توانید با ۱۰ چهره مشهور که خودروی برقی سوار می‌شوند آشنا شوید:

۱۰. Joe Rogan - Tesla Model S

وقتی به خودروهای برقی فکر کنید، اولین موردی که به فکرتان ممکن است برسد تسلا باشد. جو روگن یکی از بزرگترین سازندگان پادکست در آمریکاست که طرفداران بیشماری دارد. تسلای مدل S نسخه P۱۰۰D جو روگن توانایی تولید ۵۸۹ اسب بخار از طریق موتورهای الکتریکی جلو و عقب را داراست. شتاب این خودروی برقی از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۲.۷ ثانیه است.

Joe Rogan - Tesla Model S

تسلا خودروهای خود را بدون تغییر نام یا تکرار به روز می‌کند. این نسل را می‌توان دومین نسل مدل S دانست، زیرا بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹، قبل از آخرین به‌روزرسانی مدل S به فروش می‌رسید.

۹. Robert Downey Jr - Audi E-tron GT

آئودی و جناب RDJ با یکدیگر رفقای جدانشدنی هستند. از اولین فیلم مرد آهنی یا همان Iron Man با ستاره آئودی یعنی ابر خودروی R۸ گرفته تا آئودی E-tron GT متعلق به Avengers Endgame. 

رابرت داونی جونیور

از نظر قدرت، ۲ موتور AC حداکثر ۶۳۷ اسب بخار در شرایط مطلوب قدرت تولید می‌کند. نکته جالب توجه اینست که پلتفرم این خودرو با پورشه تایکان مشترک بوده و هر دو برد مشابه ۲۵۰ مایل را دارند.

۸. James May - BMW i۳

بر کسی پوشیده نیست که جیمز می یکی از سه مجری تاپ‌گیر عاشق خودروهای الکتریکی است. البته او صاحب تویوتا میرایس هیدروژنی نیز هست. کمپانی بزرگ آلمانی بی ام و مدل i۳ را برای راه‌اندازی برند «i» خود از خودروهای برقی عرضه کرد.

جیمز می

آخرین مدل دارای باتری ۱۲۰ Ah و برد ۱۵۳ مایل است. استفاده زودهنگام جیمز می از این خودرو در سال ۲۰۱۴ به این معنی بود که او نسخه قدیمی‌تر را انتخاب کرد که فقط ۸۱ مایل برد داشت.

۷. Ed Sheeran - Volkswagen ID.Buzz

یکی از مطرح‌ترین خوانندگان دنیا اد شیرن است. این سوپراستار موسیقیدان بریتانیایی در سال ۲۰۲۴ با ون کمپر ۳۳۰ اسب بخاری تور موسیقی‌های خود را برگزار خواهد کرد. ون ID.Buzz از نظر برد، با شارژ کامل حدود ۳۷۳ مایل را طی می‌کند.

فولکس واگن

اگر نسخه RWD را انتخاب کنید، فقط ۲۷۰ مایل خواهید داشت. همچنین این خودرو قابلیت Vehicle-to-load را هم دارد که یک ویژگی بسیار خوب است و به شما این امکان را می دهد تا برق وسایل الکترونیکی یا حتی خانه خود را با باتری های ماشین تامین کنید.

۶. Nico Rosberg - Rimac Nevera

این یک راز نیست، نیکو روزبرگ واقعا دوست دارد سریع پیش برود. ریماک نورا سریع ترین خودروی الکتریکی جهان است. شتاب این ابر خودروی برقی ۱.۹ ثانیه بوده و توانایی تولید ۱۹۰۰ اسب بخار از ۴ موتور الکتریکی را دارد که عددی فوق العاده است.

نیکو روزبرگ

یک باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی لیتیومی نیز به آن ۳۴۰ مایل برد می‌دهد. هر قطعه از این هایپرکار برقی از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده است.

۵. Steve Wozniak - Lucid Air

لوسید ایر یکی از رقبای جدی و بزرگ تسلا است. آخرین خودروی برقی استیو وزنیاک هم همین Lucid Air بوده اما اطلاعات زیادی از ماشین او در دست نیست. با این حال، اگر تریم پایه این خودرو یعنی Air Pure را انتخاب کنید، ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۱۰ مایل برد خواهید داشت.

لوسید ایر

لوسید ایر گرند تورینگ، که بالاترین تریم این خودرو است حدود ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، ۵۰۰ مایل برد و شارژ سریع ۳۰۰ کیلوواتی دارد. همچنین سیستم Dream drive pro امکان رانندگی نیمه خودمختار فراهم می کند.

۴. Snoop Dogg - Tesla Model X

یکی از بزرگترین رپرهای آمریکایی، اسنوپ داگ نیز مالک خودرویی برقی است. اسنوپ همیشه در خط مقدم فناوری قرار دارد، بنابراین خرید تسلا جای تعجب ندارد. خودروی او بالاترین تریم تسلا مدل X بوده که P۱۰۰D نام دارد.

تسلا

این خودرو توانایی تولید ۶۷۰ اسب بخار قدرت را دارا بوده و حدود ۲۵۰ مایل برد دارد. قابلیت سوپرشارژ به شما امکان می‌دهد تا تنها در ۴۲ دقیقه از ۲۰ به ۲۰۵ مایل برسید. شارژ ۳ فاز خانگی همچنان حدود ۷ ساعت طول می کشد. تسلا مدل X یک شاسی بلند لوکس ۷ نفره است.

۳. Ashton Kutcher - GMC Hummer EV Truck

اولین ابر پیکاپ برقی هامر برقی است. این خودرو دارای لاستیک‌های بزرگ ۳۵ اینچی، وینچ‌های دوبل جلو و صفحات فولادی زیر بدنه است. GMC این هامر را با در نظر گرفتن آفرود طراحی کرده است.

هامر برقی

دوربین پاپارتزی‌ها اشتون کوچر و همسرش میلا کونیس را در خودروی برقی هامر خود که در حال گشت و گذار در اطراف لس آنجلس بودند، شکار کردند. آنها نسخه پیکاپ را به جای SUV انتخاب کردند که قابلیت استفاده بیشتری را با بستر بار ارائه می‌دهد.

۲. Casey Neistat - Mercedes EQS

مرسدس EQS در واقع کلاس S الکتریکی است. با برد ۴۰۰ مایلی و شارژ ۲۰۷ کیلوواتی DC، می‌توانید مطمئن باشید که EQS شما را به جایی می‌رساند که باید راحت و بی‌صدا بروید. البته، یوتیوبر برجسته و خالق محتوا، کیسی نیستات یکی از آن‌ها را دارد.

مرسدس بنز

مقدار زیادی از قیمت این خودرو ناشی از اجزای داخلی لوکس مرسدس بنز است. صندلی‌های ماساژور قابل تنظیم و فضای جادار صندلی عقب، همگی سفرهای طولانی را راحت می‌کنند.

  1. Matt Damon - Karma Revero

برند کارما بازگشته است. پس از اتفاقات ناگوار انفجار باتری‌های Fisker Karma، این شرکت خریداری شد و دوباره به نام Karma متولد شد. Karma Revero GT اولین تلاش آنها برای بازگشتی پرقدرت است.

فیسکر کارما

مت دیمون یک مدافع برجسته خودروهای برقی است، بنابراین خرید Revero منطقی است. پیشرانه PHEV به این معنی است که با شتاب بی‌صدا و سریع یک خودروی الکتریکی، صدای یک موتور چهارچرخ محرک توربوشارژ را دریافت می‌کنید.

کد خبر 142159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha