لیست ۱۰ خودروی لوکس با به‌روزترین تکنولوژی‌

خودروهای لوکس در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی اولین انتخابشان یکی از همین دست خودروهاست. این خودروها بواسطه امکانات رفاهی و ایمنی زیاد، طراحی لوکس و تکنولوژی‌های متعدد همیشه در معرض توجه‌ بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، وقتی صحبت از خودروها می‌شود، افراد هر کدام انتظارات و اولویت‌های متفاوتی برای انتخاب خودرو دارند. برخی به عملکرد، کارایی یا حتی طراحی توجه می‌کنند. در این میان نیز افرادی هستند که تکنولوژی و امکانات رفاهی روز دنیا برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین خاطر ما لیستی از ده خودروی برتر را تهیه کرده‌ایم از پیشرفته‌ترین تکنولوژی بهره‌مند هستند.

۱۰. Lexus LS ۲۰۲۳

مدل LS خودروی پرچمدار لکسوس بوده و از این رو دارای فناوری‌های پیشرفته و اتصال هوشمند پیشرفته متناسب با حالت‌های مختلف است. این وسیله نقلیه به لطف سیستم مالتی مدیا دارای صفحه نمایش لمسی استاندارد ۱۲.۳ اینچی، پشتیبانی از Android Auto بی سیم و Apple CarPlay، نقطه اتصال Wi-Fi، ناوبری و سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو جزو خودروهای پرآپشن این رده قرار گرفته است. همچنین می‌توانید از تجهیزات اضافی اختیاری مانند صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی وسط صندلی عقب و استریو صدای فراگیر Mark Levinson با ۲۳ بلندگو استفاده کنید و این یعنی شاهکار.

lux cars

۹. AUDI A۷ ۲۰۲۳

خودروی A۷ را می‌توان جانشین مدل A۸ دانست که پرچمدار سدان‌های این کمپانی آلمانی است. این خودرو در نسخه‌های فول آپشن شامل امکانات متعددی است که رانندگی با آن تبدیل به یک کار لذت بخش می‌شود. در این خودرو علاوه بر سیستم مالتی مدیا و سیستم تهویه مطبوع با صفحه نمایش دوگانه شامل یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی در بالا و یک صفحه نمایش ۸.۶ اینچی لمسی در پایین،   یک کلاستر کاملا دیجیتال ۱۲.۳ اینچی نیز وجود دارد که به دلیل تصاویر دقیق آن اجرای اپل کارپلی و اندروید اتو به همراه نقطه اتصال Wi-Fi و سیستم صوتی ۱۰ بلندگو یک خروجی بی نظیر را رقم خواهد زد. شارژ دستگاه بی سیم و دو سیستم صوتی ممتاز Bang & Olufsen نیز از امکانات اضافه در این خودرو هستند.  

lux cars

۸. Genesis G۸۰ ۲۰۲۳

جنسیس G۸۰ یک خودروی سایز متوسط ‌لوکس است که با وجود قیمت کمتر نسبت به اکثر خودروهای موجود در این لیست، به امکانات و تکنولوژی‌های بسیاری مجهز شده است. برای در نظر گرفتن این موضوع، قیمت نسخه پایه آن با ۴۹۵۰۰ دلار، ۲۱۷۹۵ دلار کمتر از آئودی A۷ ۲۰۲۳ و ۶۵۰۰۰ دلار کمتر از مرسدس بنز S۵۰۰ سدان ۲۰۲۳ است. با وجود تفاوت زیاد قیمت، G۸۰ آنقدر ارزش دارد که می‌تواند با بسیاری از این خودروها در هر لیستی رقابت کند. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش لمسی ۱۴.۵ اینچی با کیفیت، صفحه نمایش کلاستر تمام دیجیتال ۸ اینچی، پشتیبانی از سیستم Apple CarPlay و Android Auto، بلوتوث، رادیو HD، چهار پورت USB و سیستم صوتی درجه یک با ۱۲ بلندگو اشاره کرد.  

lux cars

۷. BMW i۴ ۲۰۲۳

مانند جنسیس G۸۰ بالا، BMW i۴ یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای این لیست است. با قیمت اولیه ۵۱۴۰۰ دلار، یک خودروی الکتریکی لوکس با صفحه نمایش لمسی ۱۴.۹ اینچی، کلاستر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، بلوتوث، ناوبری، سازگاری بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto، چهار درگاه USB و رادیو HD دریافت می‌کنید. دستیار مجازی "Hey BMW" و سیستم صوتی ۱۰ بلندگو نیز برو روی این خودرو قابل سفارش هستند که یک نکته بسیار مثبت است.  

lux cars

۶. Porsche Panamera ۲۰۲۳

پورشه پانامرا یک خودروی محبوب آلمانی است که در سراسر دنیا شهرت دارد. این خودرو از نظر امکانات رفاهی و تکنولوژی‌های روز دنیا همیشه جزو بهترین و با ارزش‌ترین خودروهای سراسر دنیاست. صفحه نمایش مالتی مدیا تمام لمسی ۱۲.۳ اینچی، Apple CarPlay بیسیم و یکپارچه‌سازی Android Auto با سیم، شارژر بی‌سیم تلفن هوشمند، نقطه اتصال Wi-Fi و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو جزو امکانات پایه این خودرو است. اگر این ویژگی های استاندارد برای شما کم است پورشه لیست آپشن‌ها را بیشتر کرده است. از جمله این موارد می‌توان به Android Auto بی سیم، سیستم مالتی مدیا برای صندلی‌های عقب، دو درگاه USB عقب، سیستم صدای فراگیر Bose با ۱۴ بلندگو و سیستم صوتی فراگیر Burmester با ۲۱ بلندگو اشاره کرد.

lux cars

۵. Audi A۸ ۲۰۲۳

در دسته خودروهای سدان، A۸ آئودی بک جواهر است. صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی و ۸.۶ اینچی، صفحه کلاستر تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی (که به عنوان کابین مجازی آئودی شناخته می‌شود)، اپل کارپلی و اندروید اتو به همراه Auto، Amazon Alexa، شارژر بی سیم تلفن هوشمند و همچنین سیستم صوتی Bang & Olufsen با ۱۷ بلندگو از ده‌ها آیتم‌های رفاهی این خودروی لوکس است.

lux cars

۴. Genesis G۹۰ ۲۰۲۳

اگر می‌خواهید جدیدترین و بهترین فناوری‌های ایمنی و رفاهی را با کمترین هزینه ممکن داشته باشید، جنسیس G۹۰ ۲۰۲۳ یک گزینه عالی است. این خودروی لوکس بزرگ که تحت یک بازطراحی کامل برای مدل سال ۲۰۲۳ قرار گرفته اکنون یک صفحه نمایش لمسی جدید ارائه می‌دهد. علاوه بر صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی فوق العاده شفاف، کلاستر تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، شارژر بی سیم تلفن هوشمند، سیستم صوتی Bang & Olufsen، رادیو ماهواره ای، رادیو HD و همچنین Apple CarPlay و Android Auto از امکانات این خودرو است. همچنین جنسیس G۹۰ مملو از سیستم‌های کمک راننده پیشرفته از جمله سنسورهای پارک جلو و عقب، هشدار برخورد از جلو، سیستم دوربین پارک ۳۶۰ درجه، ترمز اضطراری خودکار جلو و عقب و سنسور نقطه کور است. سایر امکانات این خودرو عبارتند از هشدار ترافیک متقاطع عقب، کروز کنترل تطبیقی، کمک پارک، هشدار خروج از خط، کمک حفظ بین خطوط، کمک رادار بین خطوط و هشدار صندلی عقب.  

lux cars

۳. BMW ۷ Series ۲۰۲۳

وقتی صحبت از محصولات با امکانات بالا و گجت‌های فوق پیشرفته به میان می‌آید، نادیده گرفتن BMW سری ۷ ۲۰۲۳ سخت است. این سدان لوکس بزرگ همه چیز را درون خود دارد. از صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲ اینچی با قابلیت استفاده آسان گرفته تا شارژر تلفن بی سیم، تشخیص صدا و حرکات، نقطه اتصال Wi-Fi، Apple CarPlay و Android Auto و سیستم صوتی هارمن کاردن با ۱۶ بلندگو. فهرست امکانات ایمنی استاندارد این خودرو نیز طولانی است. از جمله امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم حفاظت از تصادف، هشدار برخورد از جلو، سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، ترمز اضطراری خودکار، سیستم آنالیز راننده، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، دوربین دید عقب اشاره کرد.  

lux cars

۲. Mercedes-Benz EQS Sedan ۲۰۲۳

مرسدس EQS یک خودروی الکتریکی لوکس مجهز به انواع فناوری‌های روز دنیاست که البته برای یک مرسدس چندان تعجب آور نیست. این خودروی تمام برقی از یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۸ اینچی و یک کلاستر تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، تشخیص صدا، شارژر بی سیم تلفن هوشمند، جی پس اس با امکان واقعیت افزوده، اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو، شش پورت USB، رادیو HD، بلوتوث، رادیو ماهواره‌ای و چندین امکان دیگر بهره می‌برد. همچنین این خودرو از یک استریو صدای فراگیر Burmester با ۱۵ بلندگو نیز بهره مند است که یک نکته بسیار مثبت برای آن محسوب می‌شود. علاوه بر ویژگی‌های استاندارد، می‌توانید از امکانات اضافی اختیاری مانند صفحه نمایش لمسی ۱۷.۷ اینچی، صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی کنار سرنشین جلو، کنترل حرکتی اطلاعات سرگرمی، شارژ دستگاه بی‌سیم صندلی عقب و همچنین تبلت صندلی عقب استفاده کنید.  

lux cars

۱. Mercedes-Benz S-Class ۲۰۲۳

پیشرفته‌ترین خودروی لوکس از نظر فناوری و امکانات رفاهی قطعا مرسدس S Class است. این خودرویی است که پیچیدگی مدرنیته را به گونه‌ای تعریف می‌کند که برای صاحبان آن عزت و احترام به ارمغان می‌آورد. مرسدس بنز S Class بسیاری از ویژگی های پیشرو را با خود به همراه داشته و در این زمینه به یک خودروی پیشرو تبدیل شده است. این خودروی سدان مجلل از یک صفحه نمایش لمسی استاندارد ۱۲.۸ اینچی، یک کلاستر تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، سیستم یکپارچه سازی اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو، شارژر بی سیم تلفن هوشمند، تشخیص حرکت و صدا، جی پی اس، شش پورت USB، بلوتوث، رادیو HD و رادیو ماهواره‌ای بهره‌مند است. همچنین یک سیستم صوتی با ۱۵ بلندگو و چندین فناوری دیگر که برای سرگرم نگه داشتن سرنشین‌ها و ارتباط آنها طراحی شده نیز در این خودرو لحاظ شده است.  

lux cars

کد خبر 142251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha