سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس معرفی شد + تصاویر

خودروساز کره‌ای سانگ یانگ، پیکاپ موسو ساراسن پلاس را با تغییرات جدید و طول بیشتر فضای حمل بار معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، موسو برای بازار خودرو ایران خودرویی شناخته شده است که مانند بسیاری از خودروهای دیگر تنها برای مدت کوتاهی در بازار ایران عرضه شد اما هنوز هم خودروهای موسو را در خیابان و جاده‌های کشور می‌بینیم.

پیکاپ سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس

موسو که در ابتدا یک خودرو شاسی بلند بود و چند نسل از آن نیز راهی بازار شد در تصمیمی از سوی سانگ یانگ تبدیل به پیکاپ شد و حالا شاهد جدیدترین نسخه پیکاپ موسو ساراسن پلاس با برچسب قیمتی حدود30 هزار پوند بدون محاسبه مالیات به بازار هستیم.

پیکاپ سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس

به دلیل تغییرات در مدیریت سانگ یانگ به واسطه تملک گروه KG بر این خودروساز قدیمی کره‌ای، برخی معتقدند که پیکاپ موسو ساراسن پلاس آخرین نسخه‌ای است که با نام سانگ یانگ راهی بازار می‌شود و از آخر امسال باید محصولات سانگ یانگ را با نام KG Mobility ببینیم.

پیکاپ سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس

پیکاپ سانگ یانگ موسو در سه تیپ در دسترس خریداران است که نسخه پایه، میان رده و فول آپشن را شامل می‌شود و به ترتیب با نام EX، Rebel و Saracen قابل شناسایی است.

پیکاپ سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس

سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس نیز مانند سایر نسخه‌های سانگ یانگ موسو به یک پیشرانه توربودیزل 2.2 لیتری مجهز است که توان تولید حداکثر 199 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور به چهار چرخ خودرو را دارد.

پیکاپ سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس

نسخه ساراسن پلاس موسو از طول فضای بار بیشتری نسبت به دیگر نسخه‌ها بهره‌مند است که چیزی در حدود 12 اینچ معادل 304.8 میلی‌متر می‌شود. افزایش طول فضای بار به پیکاپ موسو ساراسن پلاس قدرت حمل بار بیشتری نسبت به دیگر تیپ‌های سانگ یانگ موسو می‌دهد.

پیکاپ سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس

در واقع پیکاپ‌های موسو در سه تیپ مختلف توان یدک کشی حداکثر 3.5 تن و حمل 1 تن بار را دارند اما موسو ساراسن پلاس می‌تواند 1200 کیلوگرم بار را جابه‌جا و محموله‌ای به وزن 4.7 تن را نیز یدک بکشد.

کد خبر 142247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha