کد خبر 143021
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
«کراس‌من» مسکات برند MVM شد

برند ام وی ام MVM پس از تغییراتی که در شرکت مدیران خودرو با تاسیس برند فونیکس رخ داد، مسیر جدیدی را برای خود طراحی کرده است که از سبک زندگی تا مد و فشن را در برمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از تاسیس برند فونیکس که شاخه لوکس شرکت مدیران خودرو شد، برند MVM نیز وارد دوران جدیدی از فعالیت این نشان تجاری شده است.

ورود ام وی ام به دوران جدید اما عقبه‌ای دارد، این برند از ابتدا سعی می‌کرد تا تنها یک شرکت خودروساز نباشد و ارتباط خود با خریداران خودرو را به جایگاهی فراتر از روابط خریدار و فروشنده ارتقاء دهد. تلاش ام وی ام در این مسیر از سال‌های گذشته با برگزاری قرعه‌کشی سفر به جام جهانی، قرعه کشی سفر مشتریان به چین و همایش مالکان محصولات این برند و ... آغاز شده بود.

از سال گذشته و با ورود نسل جدیدی از خودروهای MVM و تغییرات مشهود در زبان طراحی خودروهای این شرکت، فعالیت‌های جانبی این برند نیز وارد دوران جدید شده است.

مدیران خودرو

برند ام وی ام این مسیر جدید را با ایجاد واحد customer operations به صورت حرفه‌ای‌تر و با شناخت دقیق از نیاز مشتریان آغاز کرد.

در واقع واحد customer operations با بررسی و تحلیل نیازهای مشتریان با روش‌های تحلیل دقیق رفتار مشتریان و بررسی دیدگاه های مشتریان و همچنین با برگزاری نظرسنجی های متعدد، تلاش می‌کند با ارائه خدمات منحصربه فرد و جذاب به مشتریان ویژه این برند گامی بلند در راستای استراتژی گسترش ارتباط مستقیم با مشتریان خود بردارد و درکنار تجربه لذت بخش رانندگی با محصولات این برند جذاب بتواند این رضایت را در سبک زندگی مشتریان نیز افزایش دهد.

برگزاری مسابقات ورزشی نظیر مسابقات اسنوبرد کاپ ام‌وی‌ام یا مسابقات تنیس از اقدامات مدیران خودرو در حوزه ورزش بود.

برند ام وی ام با ورود به حوزه مد و فشن و برگزاری مسابقه‌ای با همین نام، حوزه‌ای به نام فشن و خودرو را برای اولین بار در صنعت خودرو ایران بنیان نهاد و در مراسم رونمایی از ایکس۳۳ کراس، جوایزی به برگزیدگان این جشنواره اعطا کرد.

مدیران خودرو
اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه مد و فشن مدیران خودرو

مراسم رونمایی از ام وی ام ایکس۳۳ کراس را به نوعی می‌توانیم نمایش‌دهنده فعالیت ام وی ام در حوزه‌های مختلف بدانیم که سبک جدیدی از رونمایی خودرو در کشور را به نمایش گذاشت.

برند ام وی ام پا را فراتر گذاشته و به عنوان یکی از اولین برندهای خودرویی در ایران، صاحب مسکات شده است. مسکات Mascot یک شخصیت طراحی شده است که تبدیل به شخصیت یک برند می‌شود.

ام وی ام در مراسم رونمایی ایکس۳۳ کراس از مسکات این برند رونمایی و این شخصیت را معرفی کرد.

«کراس من» نامی است که ام وی ام برای مسکات خود برگزیده است.

کد خبر 143021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha