ورود پیکاپ رادار RD6 جیلی به تایلند

اولین دسته از پیکاپ‌های سایز متوسط جیلی رادار RD6 تمام الکتریکی صادراتی از خط مونتاژ جیلی در چین خارج شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از آن‌که پیکاپ رادار RD6 با فروش 1024 دستگاه در یک ماه و کسب سهم بازار 53 درصدی به محبوب‌ترین پیکاپ برقی در چین تبدیل شد، راه برای صادرات پیکاپ الکتریکی جیلی هموار گشت.

هرچند مقصد نهایی پیکاپ جیلی رادار RD6 به صورت رسمی اعلام نشده اما تایلند به عنوان مقصد نهایی پیکاپ برقی جیلی، میزبان نخستین محموله صادراتی این خودرو است.

پیکاپ جیلی رادار RD6 تمام الکتریکی

با وجود این‌که پیکاپ رادار RD6 در بدو ورود به بازار موفق به فروش 1024 دستگاه در یک ماه شد، اما فروش این تعداد خودرو در بازار چین رقم مناسبی نیست، به همین دلیل نیز جیلی خط تولید اختصاصی برای صادرات این خودرو را راه‌اندازی کرده است.

پیکاپ جیلی رادار RD6 تمام الکتریکی

با نگاه به تصاویر منتشر شده از پیکاپ رادار مشخص است که نسخه صادراتی این خودرو بر اساس نسخه پرمیوم رادار RD6 ویژه بازار چین، تولید شده است.

پیکاپ رادار RD6 دارای یک باتری 86 کیلووات ساعتی برای طی کردن مسافت 550 کیلومتر و یک موتور الکتریکی در محور عقب با قدرت 272 اسب بخار است که در چین این تریم قیمتی در بازه 32 هزار دلار آمریکا است. البته دو مدل با قابلیت طی مسافت 632 و 400 کیلومتر و قیمت 27 و 25 هزار دلاری نیز برای بازار چین عرضه شده است.

پیکاپ جیلی رادار RD6 تمام الکتریکی

پیکاپ رادار RD6 براساس پلتفرم SEA که زیربنای تولید اسمارت، پولستار3 و زیکر 001 بود، توسعه یافته است و شتاب صفر تا صد 6 ثانیه‌ای دارد.

پیکاپ جیلی رادار RD6 از نظر ابعادی نزدیک به تویوتا هایلوکس است.

منابع خودرویی در چین بزرگ‌ترین ضعف پیکاپ RD6 را توان 272 اسب بخاری آن ذکر کردند که قابلیت آفرود برای این خودرو را از بین برده است.

کد خبر 143097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha