کد خبر 143214
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
لاماری ایما ایکس معرفی شد

آرین موتور پارس که از ماه‌های گذشته خبر ورود نسخه آپشنال لاماری ایما را تایید کرده بود، تنها با گذشت چند روز از بارگزاری نام و اطلاعات فنی لاماری ایما X در وبسایت این شرکت، لاماری ایما ایکس را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، آرین پارس موتور با معرفی و نمایش لاماری ایما X که نسخه فول آپشن لاماری ایما است، بزرگ‌ترین نقاط ضعف این خودرو را برطرف کرد.

در ابتدا باید تاکید کنیم که لاماری ایما X در نمای ظاهری و مشخصات فنی هیچ تفاوتی با لاماری ایما ندارد و تنها لیپ سپر، رکاب و دیفیوزر به ظاهر لاماری ایما ایکس افزوده شده است.

ایما را می‌توان یکی از خودروهای کراس اوور مطرح بازار دانست که از نظر قوای محرکه و مشخصات فنی شرایط قابل قبولی دارد اما نسخه اولیه‌اش برخی از امکانات ایمنی و رفاهی را در خود نمی‌دید و شاید تنها همین مورد را بتوان یک نکته منفی برای آن دانست.

گزارش تصویری لاماری ایما ایکس را اینجا ببینید

کمبود برخی امکانات رفاهی و ایمنی موجب شد تا لاماری ایکس راهی بازار خودرو شود.

بخشی از تصاویر لاماری ایما ایکس

لاماری ایما ایکس در بخش امکانات رفاهی و ایمنی به دوربین 360 درجه، سنسور هشدار تصادف از جلو، رادار رانندگی بین خطوط، رادار نقطه کور، چراغ‌های LED، صندوق برقی، تیپ ترونیک، برخی تغییرات در کلاستر، نورپردازی متغیر تریم داخلی، سنسور باران، گرم‌کن، سردکن و ماساژور صندلی راننده و گرم‌کن صندلی شاگرد و سنسور نوربالا تجهیز شده است که جای خالی آن‌ها در لاماری ایما به شدت احساس می‌شد.

با وجود این‌که قیمت و زمان عرضه لاماری ایما ایکس مشخص نشده است اما برآورد می‌شود که ایما ایکس 200 میلیون تومان بیشتر از لاماری ایما قیمت‌گذاری شود.

زمان عرضه لاماری ایکس نیز تا پایان سال جاری پیش‌بینی شده است.

کد خبر 143214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha