خودرو لوکانو ۷ با ۳ رنگ به بازار می آید (+نگاهی به طراحی ظاهری لوکانو۷)

لوکانو ۷، با تلفیقی از هنر و نوآوری در دنیای آفرود به بازار خواهد آمد.

به گزارش پرشین خودرو، از زمان تولد خودرو لوکانو ۷، با شعار از کلاسیک، فراتر از کلاسیک، برند لوکانو به سرعت جایگاه خود را بین کاربران به دست آورد.

لوکانو ۷، به عنوان اولین مدل آفرود شهری تحت برند لوکانو، با عملکرد قدرتمند آفرود و فناوری هوشمند خود به همراه زیبایی منحصر به فردش توانست نظر افراد را به خود جلب کند.

در لوکانو۷، زیبایی و اصالت به زیباترین شکل ممکن با هم تلفیق شده‌ است. ترکیب دو آیتم مربع و دایره در طراحی این خودرو، منجر به ایجاد ظاهری کامل از آفرود شده است.

خودرو لوکانو ۷

در مقایسه با مدل‌های سنتی خودروهای شاسی بلند، خطوط صاف و شیک لوکانو۷ همراه با طراحی مربعی آن، اثر بصری کاملی را ایجاد می‌کند و شخصیت قدرتمند کاربران لوکانو را به خوبی نشان می‌دهد.

در طراحی چراغ‌های جلویی، از منبع نور LED با لنزهای تقسیم برای نور بالا و پایین استفاده شده است. این امکان، ترس حین رانندگی در شب را از راننده می‌ گیرد.

در بدنه خودرو نیز، خطوط لبه بالا، زیبایی استریم لاین لوکانو ۷ را به شکلی کامل در معرض نمایش قرار می‌دهد.

در قسمت عقب خودرو، طراحی چراغ‌ها، یک نمای ساده و فناورانه از نور دارد که به واسطه‌ی آن، رانندگی با آفرود برای کاربران آسان‌تر می‌شود.

خودرو لوکانو ۷

لوکانو ۷ با سه رنگ سفید، مشکی و زیتونی به بازار عرضه می شود. این رنگ‌ها با همان دقت و دانش صنعتی که در خودروهای لوکس به کار گرفته می‌شود، ارائه خواهد شد.

خودرو لوکانو۷ با طراحی منحصر به فرد و دقیق، زیبایی خود را در خیابان‌ها به رخ خواهد کشید و به یک استاندارد برای خودروهای شاسی بلند آفرود شهری تبدیل خواهد شد.

کد خبر 144574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha