خودروهای جدید آرین موتور برای سال ۱۴۰۳ مشخص شد / رونمایی از خودرو جدید آرین موتور در آینده نزدیک

مدیر بازاریابی شرکت آرین پارس موتور توسعه سبد محصولات و عرضه دو خودرو جدید در دو سگمنت مختلف را از برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.

امیر صرافی، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب اظهار داشت که شرکت آرین موتور همان طور که پیش تر وعده داده بود در نظر دارد تا دو محصول جدید در رده کراس اوور و سدان را به سبد محصولات تولیدی شرکت اضافه کند.

وی در خصوص زمان عرضه این دو خودرو جدید گفت: اولین محصول جدید شرکت یک کراس اوور در کلاس و سگمنت B است و دومین محصول نیز یک سدان کامپکت و در کلاس C است که اولین خودرو به زودی وارد خط تولید شرکت می شود و محصول جدید بعدی نیز در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

مطلوبیت و تقاضای بالا موجب افزایش قیمت لاماری هیبرید در بازار شد

مدیر بازاریابی آرین پارس موتور در ادامه با توجه به تحویل اولین سری از خودرو لاماری ایما هیبرید به خریداران و تعیین قیمت این محصول در بازار گفت: پیش بینی می شود به دلیل استقبال از محصول لاماری هیبرید، این خودرو با اختلاف قیمت قابل توجهی در بازار آزاد مواجه شود اگر چه این مساله موجب خوشحالی ما نیست اما طبعا زمانی که محصولی مطلوبیت بالایی داشته و اختلاف عرضه و تقاضای آن زیاد باشد این اتفاق در بازار رخ می دهد.

خودروهای جدید آرین موتور برای سال ۱۴۰۳ مشخص شد / رونمایی از خودرو جدید آرین موتور در آینده نزدیک

محدودیت تخصیص ارز مانع از افزایش عرضه محصول خودروسازان است

صرافی در همین ارتباط از برنامه فروش جدید محصول لاماری هیبرید خبر داد و گفت: خودرو لاماری ایما هیبرید تاکنون در دو نوبت در سامانه یکپارچه عرضه شده و همگی با موعد تحویل ۳۰ روز کاری بوده است که اولین سری بدون تاخیر و در سر موعد تحویل مشتریان شد و سومین مرحله فراخوان تکمیل وجه متقاضیان خودرو لاماری هیبرید این هفته نیز در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شده است.

وی مهم ترین مانع برای عرضه محصول از سوی خودروسازان را محدودیت  در تخصیص ارز عنوان و اضافه کرد: در حال حاضر آن چیزی که ما را محدود می کند و برای سایر شرکت های خودروساز نیز این مساله صدق می کند محدودیت در تخصیص ارز برای واردات و حتی محصولات مونتاژی است بنابراین در مورد محصولی مثل لاماری هیبرید که محدودیت تعداد دارد و از مطلوبیت مشتریان برخوردار است، اختلاف قیمت دور از انتظار نیست.

مشکلات ارزی موجب تاخیر در تحویل ما نشد

مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور با اشاره به تاثیر جریان تخصیص ارز بر توان و میزان عرضه محصول افزود: البته مشکلات ارزی تاکنون در تحویل محصولات ما مانعی ایجاد نکرده است و هیچ گاه موجب تاخیر در تحویل ما نشده است چرا که به میزان قطعاتی که خریداری و امکان تولید داریم تعهد خرید ایجاد می کنیم بنابراین هر تعدادی که پیش فروش می شود بدون تاخیر تحویل مشتریان می شود اما مسلما تخصیص ارز بر روی توان ما برای تعداد عرضه تاثیرگذار است.

تمرکز بر قابلیت های لاماری هیبرید و معرفی بیشتر به بازار

صرافی در ادامه با توجه به قابلیت های خودرو لاماری هیبرید در کاهش مصرف سوخت و آلایندگی هوا، مهمترین برنامه شرکت آرین پارس موتور در سال ۱۴۰۳ در حوزه فروش را تمرکز برای معرفی این محصول به بازار عنوان کرد و گفت: محصول لاماری هیبرید نسخه فول آپشن لاماری ایما محصول می شود که به دلیل تکنولوژی بالا و نوع طراحی و جذابیت ظاهری تاکنون با اقبال خوبی در بازار مواجه شده است ضمن اینکه این محصول به لحاظ کاهش مصرف سوخت و آلایندگی، برتری زیادی نسبت به محصولات بنزینی در بازار دارد بنابراین تمرکز ما در سال جاری برای معرفی بیشتر این محصول به بازار است چرا که بر این باوریم تا زمانی که زیرساخت های کشور برای خودروهای تمام الکتریکی فراهم شود خودروهای هیبریدی راه حلی هستند که می توانند آلایندگی موجود در کلان شهرها و مصرف سوخت را کاهش دهند.

وی در پایان در خصوص تغییر قیمت محصولات شرکت آرین پارس موتور در سال جاری خاطرنشان کرد: افزایش قیمت محصولات خودروسازان در ابتدای سال جاری به دلیل تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث و ... مربوط به عوارض دولتی است و جز افزایش قیمت محصول محسوب نمی شود اما مهمترین گزینه ای که بر روی افزایش قیمت ما تاثیر می گذارد تغییرات تعرفه و نرخ ارز است، بنابراین چنان چه بر اساس مصوبه اخیر دولت، تغییرات نرخ تعرفه قطعات اتفاق بیفتد قطعا بر روی قیمت قطعات منفصله خودروهای بنزینی تاثیر می گذارد و افزایش قیمت ها را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 145154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha