چانگان یونی-وی UNI-V پلاگین هیبرید را بشناسید + تصاویر و جزئیات

چانگان به دلیل همکاری مشترک با سایپا برای ایرانیان برندی شناخته شده است و از سویی یکی از خودروسازان چینی با سرعت پیشرفت زیاد شناخته می‌شود که توانسته در بازارهای زیادی حضور پیدا کند. سدان پلاگین هیبرید کلاس A چانگان قرار است در ماه‌های آینده وارد بازار شود. در این مقاله با چانگان یونی-وی UNI-V پلاگین هیبرید آشنا می‌شوید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چانگان را باید یکی از برترین خودروسازان چینی دانست که با کراس‌اوور یونی-تی UNI-T به زودی وارد بازار خودروی ایران خواهد شد.

چانگان در سال‌های اخیر توانسته به پیشرفت زیادی دست یابد که در مقایسه ظاهری خودروهای چانگان می‌توان به آن پی برد.

چانگان UNI-V یونی-وی یک سدان کلاس A از این خودورساز چینی است که پس از انتشار پوستر آن در یکی از نمایندگی‌ها، اخبار و تصاویر جدید از آن منتشر شده است.

پوستر معرفی چانگان یونی-وی پلاگین هیبریدی

چانگان یونی-وی در دو نسخه بنزینی و هیبریدی تولید می‌شود که نسخه پلاگین هیبریدی از ماه مارس سال جاری میلادی با قیمتی در بازه ۲۲ هزار دلار تا ۲۷ هزار و ۴۰۰ دلار در دسترس خریداران چینی خواهد بود.

تصاویر چانگان یونی-وی UNI-V معمولی

چانگان UNI-V Idd نسخه پلاگین هیبرید چانگان است که نسبت به نسخه معمولی ارتفاع بیشتری -۵ میلی‌متر- دارد. به دلیل افزوده شدن پیشرانه الکتریکی، چانگان پلاگین هیبریدی وزن بیشتری نیز دارد و از ۱.۴ تن به ۱۶۸۰ کیلو افزایش یافته است.

چانگان یونی-وی پلاگین هیبریدی

چانگان UNI-V Idd به سیستم هیبریدی Blue Core iDD با دو موتور الکتریکی مجهز شده است.

توان تولید ۲۵۰ کیلووات قدرت معادل ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۵۹۰ نیوتن متری در کاتالوگ چانگان یونی-وی پلاگین هیبرید به چشم می‌آید که حاصل ترکیب دو پیشرانه برقی است.

شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر چانگان یونی-وی پلاگین هیبریدی نیز ۶.۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت ذکر شده است.

چانگان پلاگین هیبریدی با مصرف سوخت ترکیبی ۴.۹۵ لیتر و یک باک کامل، توان پیمایش ۱۰۱۰ کیلومتر با پشتیبانی از شارژ سریع را دارد.

در کلاس خودروهای سدان کلاس A پلاگین هیبرید، بزرگ‌ترین رقیب چانگان یونی-وی پلاگین هیبرید، سدان BYD است که بیش از نیمی از بازار این کلاس را در اختیار دارد.

بی وای دی پلاگین رقیب اصلی چانگان یونی-وی پلاگین هیبریدی

کد خبر 141789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha