تصاویر رسمی چری Chery eQ7 منتشر شد

چری تصاویر جدید از کراس اوور تمام الکتریکی و جدید این شرکت را با نام Chery eQ7 منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چری Chery eQ7 یک کراس اوور تمام الکتریکی 20 تا 30 هزار دلاری از چری است که تصاویر رسمی آن به تازگی منتشر شده است و احتمالا در نیمه دوم سال 2023 عرضه راهی بازار می‌شود.

چری eQ7 که رقیبی قدرتمند برای بی وای دی سانگ پلاس EV خواهد بود بر اساس یک پلتفرم انحصاری آلومینیومی توسعه یافته که بنابر ادعای چری می‌تواند تا 25 درصد از وزن خودرو را کاهش دهد.

Chery

چری eQ7 با فاصله دو محور 2830 میلیمتری از یک موتور 155 کیلووات نیرو می‌گیرد و تا 180 کیلومتر بر ساعت نیز سرعت دارد.

در نمای جلوی چری eQ7، چراغ‌های روز به صورت خطی طراحی شده است و در قسمت پایین، چراغ‌های نوربالا و پایین در کنار پروژکتور قرار گرفته است. کانال‌های ورودی هوا و جلوپنجره ذوزنقه سیاه رنگ، تمام چیزی است که در نمای جلوی چری الکتریکی می‌بینیم.

Chery

در نمای جانبی تلاش شده است با استفاده از متریال پلاستیکی مشکی و جانمایی در پایین در و گلگیرها با سیاه کردن سقف و ستون، این خودرو را با ظاهری عضلانی‌تر از آنچه هست نمایش دهند و البته با انتخاب رینگ‌های 19 اینچی در این امر نیز موفق بودند.

Chery

در نمای عقب چری Chery eQ7 نیز چراغ‌های به هم پیوسته، اسپویلر، دیفیوزر و درب صندوق با خطوط تیز و برجسته در کنار طراحی اسپرت سپر عقب، جلوه زیبایی به این خودرو بخشیده است.

Chery

هر چند چری تصاویر کابین این خودرو برقی را منتشر نکرده است اما براساس تصاویر پیشین می‌توانیم به برخی جزئیات دست پیدا کنیم.

Chery

دو صفحه نمایش و فرمان دی کات سه پره با دریچه‌های تهویه ساده در کنار کنسول مرکزی و فضای خالی زیر کنسول برای ذخیره سازی تنها مواردی است که از کابین چری Chery eQ7 می‌دانیم. اگر آنچه در تصاویر می‌بینیم را در نسخه نهایی نیز شاهد باشیم باید گفت که کابین چری برقی رقابت را به خودروسازانی نظیر بی وای دی در بخش کابین واگذار خواهد کرد.

کد خبر 142243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha