ام وی ام X22 پرو دستی چه مشخصاتی دارد؟

ام وی ام X22 پرو نسخه بروز شده و در واقع فیس لیفت خودروی ام وی ام X22 بوده که توانست در ایران فروش خوبی را تجربه کند. حال پس از آنکه مدیران خودرو نسخه فیس لیفت ام وی ام X22 پرو را در نسخه اتوماتیک وارد بازار کرد، اقدام به عرضه نسخه دستی این خودرو نیز کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ام وی ام X22 یک خودروی هاچ بک کراس چینی بوده و یکی از محصولات کمپانی مطرح چری است. این خودرو توسط شریک تجاری چری در ایران یعنی مدیران خودرو در بازار ایران تولید می‌شود و تحت برند MVM به فروش می‌رسد. نسخه اولیه این خودرو در دهه ۹۰ شمسی وارد بازار ایران شد و توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. همین مورد سبب شد تا مدیران خودرو فیس لیفت این خودرو را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند. 

X22 PRO

بازار خودروهای کراس اوور در سراسر دنیا تبدیل به یک بازار پر رونق و داغ شده و سلیقه بیشتر مردم از خودروهای سدان به سمت خودروهای کراس اوور تغییر پیدا کرده است. با وجود اینکه یکی از دلایل بوجود آمدن خودروهای کراس اوور قیمت پایین‌تر آنها نسبت به خودروهای شاسی بلند بوده اما باز هم بسیاری توان خرید خودروهای کراس اوور را نداشتند. به همین دلیل خودروسازان مختلفی خصوصا خودروسازان چینی اقدام به ابداع یک سگمنت جدید با نام هاچ بک کراس‌ کردند. ام وی ام X22 یکی از همین خودروهاست که طرفداران بسیاری دارد. 

X22 PRO

ام وی ام X22 PRO همانطور که اشاره کردیم فیس لیفت X22 معمولی بوده و از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با نسخه قدیمی دارد. در نمای جلو شاهد یک سبک طراحی جدیدی هستیم که امروزه در بسیاری از خودروها اجرا می‌شود.  چراغ‌های مخصوص روز به صورت یک نوار LED کشیده و باریک در بالاترین بخش قرار گرفته و چراغ‌های اصلی بر روی سپر منتقل شده است. جلو پنجره نیز به طرح کهکشانی در آمده و بروز شده است. 

X22 PRO

در نمای جانبی تنها طراحی آینه‌ها و رینگ‌های خودرو تغییر کرده و دیگر اجزا ثابت باقی مانده‌اند. در نمای عقب ام وی ام X22 پرو شاهد تغییرات اندکی هستیم. گرافیک چراغ‌ها کمی بهتر شده و یک نوار مشکی رنگ دو چراغ را به یکدیگر متصل کرده است. همچنین طرح دیفیوزر نیز متفاوت شده و جلوه خودرو را اسپرت‌تر کرده است. اما باقی اجزا ثابت مانده و تغییری نداشته‌اند. 

X22 PRO

ام وی ام X22 پرو در درون کابین خود نیز تغییرات چشمگیری را به همراه داشته و نسبت به قبل جذاب‌تر شده است. غربیلک فرمان بروز شده و طراحی آن شبیه به بیشتر محصولات جدید مدیران خودرو شده است. همچنین طرح کلی فرمان نیز به صورت D کات درآمده است. بخش میانی داشبورد نیز به کل تغییر کرده و اکنون شاهد یک سیستم مالتی مدیا جدید با یک صفحه نمایش بزرگ‌تر هستیم. همچنین طرح رودری‌ها و صندلی‌ها هم دچار تغییر شده و خوشبختانه ظاهر زیبایی پیدا کرده‌اند.

X22 PRO

ام وی ام X22 PRO همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم ابتدا در نسخه اتوماتیک وارد بازار شد اما اکنون نسخه دستی آن با تغییرات بزرگی آماده ورود به بازار ایران است. نسخه دستی ام وی ام X22 پرو بر خلاف نسخه اتوماتیک به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده است. پیشرانه این خودرو توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور را دارد که نسبت به نسخه اتوماتیک قدرت بیشتر اما گشتاور کمتری را دارد. جعبه دنده آن نیز که از نوع ۵ سرعته دستی بوده و قدرت را به چرخ‌های جلو خودرو منتقل می‌کند. 

X22 PRO

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز ام وی ام X22 pro دنده‌ای کاملا مشابه با نسخه اتوماتیک بوده و نسبت به نسل قبلی امکانات بیشتری دارد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به سانروف، سامانه کنترل پایداری، رکاب های جانبی، مانیتور لمسی ۹ اینچی به همراه دوربین عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، دی لایت، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه های جانبی همراه با چراغ راهنما و گرمکن، سنسورهای نمایش دهنده میزان فشار باد تایرها، سیستم کروز کنترل، سامانه کنترل سرعت خودرو در سراشیبی، سنسور نور، غربیلک فرمان به صورت چرمی و دی کات، ۲ ایربگ جلو، فرمان کمکی برقی و تریم چرمی صندلی‌ها اشاره کرد.

X22 PRO

کد خبر 142264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha