کد خبر 38390
۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
Trion در حال طراحی رقیبی برای ویرون

پرشین خودرو: به نظر می رسد دیگر حاشیه امنی برای بوگاتی ویرون وجود ندارد و خودروسازان کوچک و گاها بی نام و نشان در حال رونمایی از محصولات قدرتمندتر و پرشتاب تری هستند.

به گزارش «پرشین خودرو»، مراحل تولید‌هایپرکار ۲۰۰۰ اسب بخاری Nemesis مراحل نهایی خود را پشت سر می‌گذارد و ما منتظر ارائه این خودرو در ژانویه ۲۰۱۶ هستیم.

trion-nemesis-1-1r-2014
نمسیس دارای یک موتور توربوشارژ دوگانه ۹ لیتری V8 است که این سوپرخودرو را قادر ساخته است تا حداکثر سرعتی تا ۴۳۵ کیلومتر در ساعت داشته باشد و قادر است تا شتاب صفر تا صد در حدود ۲٫۸ ثانیه داشته باشد.

trion-nemesis-1-4-2014
این مشخصات به این خودرو رویایی این امکان را می‌دهد که بتواند با رقیبانی همچون Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse و Koenigsegg One:1 پنجه در پنجه بیافکند که دارای مشخصاتی همچون قدرت پیشرانه ۱۳۲۲ اسب بخاری و سرعت بالای ۳۸۱ کیلومتر در ساعت هستند.

trion-nemesis-06
زیربنای نمسیس از کربن فیبر و سیستم تعلیق مبتنی بر pushrod تشکیل شده است که بسیاری از پنل‌های بدنه برای کاهش وزن از فیبر کربن بهره گرفته اند و سیستم آئرودینامیک فعال نیز برای بهبود قابلیت‌های حمل خودرو بکار گرفته شده است.
این خودرو تمام محور با سیستم آئرودینامیک منحصر به فرد خود که سازندگان آنرا” بی عیب و نقص ” توصیف کرده اند به نوعی طراحی بروز شده مک لارن P1 را در ذهن تداعی می‌کند.

trion-nemesis-1-13-2014
در داخل کابین نیز ویژگی‌هایی همچون داشبورد دیجیتال و اتصال به اینترنت نیز برای راحتی کاربرانی که از صندلی راحت با ارتفاع ۴٫۶ اینچی بلند نیز هستند تدارک دیده شده است و در ضمن دارای یک محفظه منحصر به فرد برای جاسازی لوازم گلف است.
خودرو دارای یک حالت محصوص به نام ‘Predator Mode’ است که با تغییر ارتفاع، تنظیمات سیستم تعلیق و اگزوز یک حالت بسیار تهاجمی‌به خودرو می‌بخشد.
Trion SuperCars خود را به عنوان یک تولید کننده لوکس فوق العاده که دارای پیشرفت منحصر به فردی نیز است توصیف کرده است که البته این شرکت مستقر در آمریکا اعلام کرده است که خودرو مذکور در نخستین مراحل توسعه خود قرار داد و نخستین مدل مفهومی‌آن نیز در فوریه ۲۰۱۵ در شرکت N2A موتورز ساخته خواهد شد.

trion-nemesis-1-12-2014
طبق برنامه ریزی قرار است تنها ۵۰ نمونه از این خودرو با برچسب قیمت بالای یک میلیون دلار تولید شود که البته هزینه ۶۲۰ هزار یورویی آن سوپراسپرت‌های عجیب و غریب اروپایی را نیز به چالش می‌کشاند.

trion-nemesis-1-6-2014
به گزارش خودروسازی، شرکت‌های گمنام دیگری نیز اقدام به عرضه‌هایپرکار برای دست و پا کردن نامی‌برای خود اقدام کرده اند که به عنوان مثال Keating Bolt از یک‌هایپرکار با سرعت بالای ۵۴۷ کیلومتر در ساعت  رونمایی کرد و پیش تر نیز آرش از مدل AF8 رونمایی کرد که دارای سرعتی بالاتر از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت بود.

کد خبر 38390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha