امکانات حیرت‌انگیز خودروی جدید چانگان اعلام شد

حاصل همکاری CATL-Huawei-Changan به عنوان سه شرکت بزرگ خودروسازی و فناوری چین در بخش امکانات رفاهی و آپشن‌های خودروی شنلان S7 نمود یافته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چانگان به تازگی برخی از ازامکانات رفاهی و سرگرمی در کابین خودرو شنلان S7 را منتشر کرده است.

شنلان اس7 در سه نسخه هیبریدی، برقی و الکتریکی هیدروژنی است که در بازه قیمتی 23 تا 33 هزار دلار راهی بازار خواهد شد.

در کابین شنلان اس7، آفتاب‌گیر صندلی سرنشین جلو با یک صفحه نمایش 12.3 اینچی جایگزین شده که از قابلیت کنترل صوتی و لمسی پشتیبانی می‌کند و تا 135 درجه قابل چرخش است.

شنلان اس7

صفحه نمایش 15.6 اینچی مرکزی این خودرو نیز می‌تواند با منه 15 درجه به سمت چپ و راست بچرخد.

هنگامی که راننده درب را بیرون خودرو باز می‌کند این صفحه نمایش به صورت خودکار به سمت بیرون می‌چرخد و صندلی نیز تنظیم می‌شود. پس از نشستن راننده روی صندلی، صفحه کنترل مرکزی به طور خودکار زاویه صفحه نمایش، روشنایی و میدان دید راننده را تنظیم می‌کند. در مواقعی نیز که سرنشین کنار راننده در خودرو حضور داشته باشد، صفحه نمایش در مرکز قرار می‌گیرد.

شنلان اس7

پلتفرم محاسباتی این خودرو از تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 پشتیبانی می‌کند که امکاناتی نظیر کنترل صوتی بخشی از آن است.

شنلا اس7 همچنین مجهز به یک هدآپ دیسپلی جدید موسوم به هولوگرافی با برد گسترده است که میدان دید 7.5 متری و صفحه نمایش دو بعدی و سه بعدی را به راننده ارائه می‌کند.

روشنایی این سیستم با توجه به شرایط محیطی آفتابی، ابری، شب و عصر و شرایط جاده‌ای تونل و .... قابل تنظیم است.

شنلان اس7

نمایشگر دوبعدی، سرعت و اطلاعات کروز کنترل را نمایش می‌دهد و نمایشگر سه بعدی نیز راهنمای مسیریابی را برای راننده به نمایش درمی‌آورد.

صندلی‌های جاذبه صفر شنلان اس7 با ماساژور عرضه می‌شود.

در صندلی‌های معمولی بیشتر وزن بدن سرنشینان روی قسمت نشیمنگاه بدن قرار می‌گیرد در حالی که صندلی جاذبه صفر وزن بدن را به سایر نقاط بدن تقسیم می‌کند.

شنلان اس7

صندلی‌ها مجهز به پایه برقی 4 جهته، تنظیم برقی 16 جهته برای راننده، تنظیم برقی 14 جهته برای سرنشین جلو و ماساژور است و تا 120 درجه به سمت عقب قابل تنظیم است.

کد خبر 142740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha